LEVERTIJD
Orders worden binnen drie werkdagen verwerkt en verzonden.
Een enkele keer kan het voorkomen dat dit, bijvoorbeeld door drukte een dag langer duurt. Ook kan het voorkomen dat een product tijdelijk niet op voorraad is. In de regel duurt dit nooit langer dan enkele dagen. Wanneer wij, in uitzonderingsgevallen, uw bestelling niet dezelfde week kunnen leveren, nemen wij altijd contact met u op.
BESTELLEN
Zowel online als offline bestellen is bij Kees’Bijen zeer eenvoudig. Op onze website kunt u door op de bestelknop te klikken producten in de winkelwagen plaatsen. U kunt producten hier altijd uit verwijderen, toevoegen of aantallen wijzigen. Wanneer u wilt afrekenen volgt u de aanwijzingen op het scherm. Nadat de bestelling definitief is geplaatst ontvangt u op het door u opgegeven e-mailadres van ons een bevestiging van de bestelling en vervolgens een bevestiging van uw betaling.
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een verzendbevestiging voorzien van een track- en tracecode waarmee u uw pakket kunt volgen. Vaak werkt de track-en tracecode pas enkele uren nadat u deze ontvangt, namelijk pas op het moment dat uw pakket in bezit is van de vervoerder.
Telefonisch en per e-mail bestellen is ook mogelijk.
BETALEN
Het betaalproces op onze website verloopt simpel en veilig. Bij het afronden van uw bestelling wordt u gevraagd af te rekenen. U kunt een keuze maken uit betalen bij afhalen of betalen via iDEAL. Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen, vervolgens selecteert u uw persoonlijke bank. Daarna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht gelijk klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en de betaling te autoriseren.
Als u heeft gekozen voor betalen bij afhalen (onder rembours), dan betaalt u de bestelling op het moment dat u deze afhaalt bij Kees’Bijen.
GARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar keesbijen.almelo@gmail.com of telefonisch contact op te nemen. We streven er altijd naar om tot een goede oplossing te komen.
RETOURNEREN
Bent u niet 100% tevreden, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling één (of meerdere) artikel(en) zonder probleem terug sturen. Let op! Geopende verpakkingen of gebruikte producten kunnen wij niet retour nemen.
Uw pakket kan retour gestuurd worden naar Kees’Bijen, Laan van Indië 43, 7602 DA te Almelo.
Let op! De kosten zijn voor eigen rekening. Indien u vragen heeft over het retourneren van uw pakket, horen wij het graag.
Let u op de onderstaande punten wanneer u het/de product(en) retourneert:
Zorg dat u de retourzending binnen 14 dagen terugstuurt. Na het verwerken van de retourzending ontvangt u direct een creditnota. De retourzendingen verwerken wij binnen 5 werkdagen. Het aankoopbedrag wordt teruggestort via dezelfde methode als waar de bestelling mee betaald is:
- iDeal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je rekening
- onder rembours: het bedrag kan op verzoek contant terugbetaald worden.
De artikelen moeten in originele staat teruggestuurd worden. Zorg er voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. Bij beschadiging kunnen wij kosten in rekening brengen.
De kosten en het verzendrisico van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. (tip! bewaar uw verzendbewijsje)
VERZENDKOSTEN
Voor het verzenden van een pakketje rekenen wij een vast bedrag van €7,50 voor verpakkings- en verzendkosten.
Track & Trace
Bestellingen die niet door de brievenbus kunnen, versturen we via de pakketpost van PostNL.
Bij alle bestellingen, dus zowel brievenbuspakketjes als pakketpost, sturen we je op verzoek per e-mail een Track & Trace code zodat u kunt zien waar uw pakketje zich bevindt.
Drie werkdagen na het verzenden van de bestelling het pakketje nog niet binnen? Neem dan even contact op, dan zoeken we het voor u uit.
Niet thuis?
Bent u niet thuis, dan wordt het pakketje indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Is dit niet mogelijk, dan komt PostNL nog een tweede keer terug. Lukt het dan nog niet om het pakketje te bezorgen, dan wordt deze naar een afhaal locatie gebracht en ontvangt u een briefje in de bus waarmee het pakketje kan worden afgehaald.